Actualitate

„Gospodarul” Ivan Ceban s-a apucat de geopolitică. Demagogie la Doha și asfalt plutitor pe str. Creangă

Domeniul economic și de afaceri din Chișinău și din Republica Moldova, în general, are un potențial economic enorm pentru a deveni atractiv, atât în țară, cât și pentru potențialii investitori dinafară, susține Ivan Ceban într-un limbaj demagogic.

Potrivit primarului general, țara noastră poate fi văzută pe plan extern și astfel să-și crească comunitatea de business.

Agro Hub-uri, domeniul alimentar, proiecte în sectorul IT și instruiri, să fie deschise linii de export spre Qatar și multe alte avantaje care pot fi analizate și lansate.

Sunt companii care vor să vină și să cunoască oportunitățile economice din Republica Moldova, iar noi suntem deschiși, mai declară Ion Ceban, Primar general al municipiului Chișinău, fără a menționa ce atribuții are „gospodarul” de la primărie cu exportul spre Qatar.

Fostul comunist Ivan Ceban folosește bani publici pentru turism.

Iurie Bagas, activist civic: Chirtoaca vs Ceban: Drumuri

Infrastructura rutieră include un număr mai mare de dotări tehnice (treceri de pietoni subterane/subterane, tuneluri, parcări, semafoare etc.), dar putem compara câte străzi au fost renovate.

Revizia este diferită de reparația curentă prin faptul că aceasta din urmă presupune înlocuirea a 1-2 piese. Spuneți înlocuirea pavajului și a bordurilor, sau repararea sistemului de drenaj și înlocuirea pavajului.
Reparații majore – include înlocuirea tuturor lucrurilor, în primul rând a comunicațiilor (conducte, cabluri), a iluminatului, a trotuarelor, a semafoarelor, nu doar înlocuirea stratului de asfalt în funcțiune, ci înlocuirea și refacerea întregii perne, etc.

În timpul mandatului lui Chirtoacă au fost făcute reparații capitale pe bulevardele Alexandri, Aleco Russo, Negruzzi și Ștefan cel Mare (acesta din urmă a avut mari probleme de calitate).

Pe vremea lui Ceban: strada Albișoara, și chiar și atunci, a fost un cadou de la Dodon înainte de alegerile la Președinție. Această reparație a fost numită curentă, deși acolo se făcuseră reparații majore. Dar, pentru a nu deranja și a ascunde detaliile despre ce au cheltuit 115 milioane de euro, au numit-o reparație curentă.

Sunt sigur că veți spune – ce mințiți, mai sunt și străzile Krengă, și renovată strada Alexandru cel Bun și eternul 31 August. Dar mă grăbesc să vă dezamăgesc, Ceban nu are nimic de-a face cu repararea acestor străzi. Contractele au fost semnate înainte de Ceban – și singura întrebare pe care trebuie să i-o punem lui Ceban este de ce le repară atât de încet și pentru o perioadă atât de lungă de timp. O bucată de asfalt a plutit deja în Creangă.

Iar reparațiile actuale, sub forma reparării găurilor și a înlocuirii unor secțiuni cu asfalt, au fost efectuate atât în cadrul primului, cât și al celui de-al doilea.

Vezi și – Silviu Tănase: Oricine numai nu Ceban. Chișinăul trebuie să scape de socialistul Ivan

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *