Eveniment

Responsabilitatea socială a Victoriabank apreciată cu distincţia „Mercuriul de aur”

Programul de responsabilitate social-corporativă, desfăşurat cu succes de Victoriabank în anul 2012 şi care a avut un impact pozitiv asupra societăţii, i-a adus băncii, la început de an, o importantă recunoaştere pe plan naţional. Menţionăm că, la ediția de anul trecut a concursului «Marca Comercială a Anului 2011», Victoriabank a fost distinsă cu «Mercuriul de Aur» la categoria „Favoritul anului” pentru cea mai de succes strategie bancară implementată pe piaţa Moldovei.

Victoriabank a fost premiată pentru promovarea conceptului de responsabilitate socială a companiilor, prin realizarea diferitor proiecte care au contribuit la rezolvarea unor probleme sociale. Victoriabank a fost apreciată pentru atitudinea sa față de problemele cu care se confruntă societatea şi pentru implicarea consecventă întru soluţionarea acestora.

„Suntem bucuroşi de fiecare dată când putem contribui la dezvoltarea societăţii în general şi, în particular, la rezolvarea unor probleme din cadrul unei comunităţi mai mici sau mai mari. Ne mândrim cu reuşitele obținute în cadrul Programului de Responsabilitate social-corporativă «Deschide ușile spre viitor». Atunci când eforturile noastre sunt apreciate şi la diferite concursuri, îndeosebi evenimente de anvergură cum este „Marca Comercială a Anului 2012”, ne simţim utili societăţii fapt care ne inspiră să realizăm şi mai multe proiecte sociale”, a declarat Natalia Politov-Cangaş, preşedintele BC „Victoriabank” S.A.

De remarcat faptul că, anul 2012 a fost bogat în acţiuni de CSR şi filantropie. A fost lansat primul card de caritate – „Eu Ajut Copiii”, care oferă clienţilor Victoriabank posibilitatea de a folosi beneficiile tranzacțiilor cu cardul şi de a ajuta, în paralel, copiii defavorizaţi. Banii din acest fond au fost deja valorificaţi pentru a salva un copil de doar 10 zile şi a ajuta la tratarea unei fetiţe orfane, de doar 5 ani, ca să poată să meargă. De asemenea, dintre proiectele ample, putem menţiona ediţia a III-a a Programului de Burse Victoriabank, care a selectat 100 cei mai buni studenţi pentru a deveni bursieri Victoriabank, dar și campania promoţională «Donați, Prognozați, Câștigați», care a adunat 350 mii lei în fondul de caritate «Eu Ajut Copiii».

Concursul „Marca Comercială a Anului” a fost iniţiat în anul 2003 de către Camera de Comerţ şi Industrie şi este organizat anual în colaborare cu Agenţia de Stat pentru Proprietatea Intelectuală, cu scopul de a contribui la unificarea eforturilor producătorilor naţionali în activitatea de antreprenoriat şi a aprecia cele mai reuşite proiecte în domeniul creării şi promovării mărcilor comerciale autohtone pe piaţa internă şi externă.

Puteţi urmări ştirile Timpul.md şi pe Facebook!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.