dumitru crudu

Școala de creative writing de la Orheiul Vechi
Cultură

Școala de creative writing de la Orheiul Vechi

După ce am pus la cale anul trecut o tabără de proză poliţistă, împreună cu poeta Aurelia Borzin de la…
Amintiri braşovene
Editorial

Amintiri braşovene

În clipa când am început să frecventez cursul de creative writing al scriitorului Alexandru Muşina de la Universitatea „Transilviania” din…
Despre fracturism, barbarie şi umanism
Atitudini

Despre fracturism, barbarie şi umanism

Dincolo de foarte multe intenţii bune ale mele şi ale lui Marius Ianuş, a existat şi foarte multă frondă în…
Dumitru Crudu: Întrebări retorice către Ministerul Culturii
Carte

Dumitru Crudu: Întrebări retorice către Ministerul Culturii

Conform unei hotărâri a Colegiului Ministerului Culturii din 28 februarie 2012, au fost aprobate spre finanţare o serie de titluri…
Poeţii bătrâni
Editorial

Poeţii bătrâni

Un mare paradox al istoriei literare e că dintr-o generaţie de poeţi aceasta reţine doar două sau trei nume, aruncând…
Un frate mai mic pentru două ore
Editorial

Un frate mai mic pentru două ore

Pe la sfârşitul anilor optzeci, Moldova şi Fulguşor erau cafenelele boemei artistice a Chişinăului. 
Există oare un război între scriitorii tineri şi scriitorii bătrâni?
Editorial

Există oare un război între scriitorii tineri şi scriitorii bătrâni?

În urmă cu câteva luni, am răspuns la o anchetă (având o întrebare similară aceleia din titlul textului meu) gândită…
Istorie şi eros la Galaicu
Carte

Istorie şi eros la Galaicu

Ţesut viu, 10 x 10 este cel de-al doilea roman al lui Emilian Galaicu-Păun, după ce a debutat în proză…