AbbVie şi-a îmbunătăţit previziunile pentru 2027 pentru vânzările medicamentelor sale imunologice Skyrizi şi Rinvoq la 27 de miliarde de dolari
AbbVie şi-a îmbunătăţit previziunile pentru 2027 pentru vânzările medicamentelor sale imunologice Skyrizi şi Rinvoq la 27 de miliarde de dolari, în creştere cu 6 miliarde de dolari faţă de previziunile sale anterioare, transmite Reuters, potrivit news.ro. Producătorul de medicamente din Chicago a contat pe veniturile din noile sale medicamente imunologice pentru a compensa vânzările în scădere ale medicamentului de succes pentru artrită Humira. AbbVie a spus, în timpul unei apel de vineri cu investitori, că noua sa predicţie se bazează pe creşterea observată pentru Skyrizi şi Rinvoq şi că se aşteaptă ca medicamentele să aducă vânzări de 16 miliarde de dolari în acest an. Producătorul de medicamente a estimat pentru 2024 venituri de 10,5 miliarde de dolari pentru Skyrizi şi vânzări de 5,5 miliarde de dolari pentru Rinvoq.
Noua prognoză privind vânzările de medicamente Skyrizi şi Rinvoq ”va elimina probabil preocupările legate de preţuri şi va ajuta oamenii să modeleze o creştere cu o singură cifră până la sfârşitul deceniului”, a spus analistul Wells Fargo, Mohit Bansal. Vânzările Rinvoq de 1,26 miliarde de dolari au depăşit aşteptările de 1,17 miliarde de dolari în trimestrul patru din 2023, în timp ce vânzările Skyrizi de 2,39 miliarde de dolari au fost în conformitate cu estimările.
Humira, cândva medicamentul cel mai vândut la nivel mondial, s-a confruntat cu concurenţa din SUA pentru prima dată anul trecut, după ce nouă copii apropiate ale medicamentului, numite biosimilare, au intrat pe piaţă. Pierderea exclusivităţii a forţat AbbVie să reducă preţul net pentru a-şi menţine cota de piaţă. Vânzările Humira în SUA au scăzut anul trecut cu 35%, până la 12,16 miliarde de dolari, a anunţat vineri compania. AbbVie a declarat în timpul apelului său cu investitorii că se aşteaptă ca Humira să genereze 9,6 miliarde de dolari în 2024, ţinând cont de eroziunea de pe piaţa din SUA, de aproximativ 36%. Vânzările de Humira au scăzut cu 41%, până la 3,30 miliarde de dolari în trimestrul patru, dar au depăşit estimările de 3,28 miliarde de dolari. De asemenea, vânzările Humira au scăzut mai puţin decât se aştepta în trimestrul al treilea, susţinute de poziţiile favorabile pe listele de medicamente acoperite de asigurare. Compania a declarat în timpul apelului cu investitorii că Humira va pierde o parte din acoperirea de asigurare în SUA, de la an la an, dar va menţine o acoperire largă pe formularele managerilor de beneficii pentru farmacii (PBM) în 2024. PBM-urile acţionează ca intermediari pentru angajatori şi planurile de sănătate. Ei negociază reduceri şi taxe cu producătorii de medicamente şi creează liste sau formulare de medicamente care sunt acoperite de asigurare şi rambursează farmaciilor reţetele pacienţilor. Pentru 2024, AbbVie a estimat un profit ajustat în intervalul de 11,05 USD până la 11,25 USD pe acţiune.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!