Economie

Business Class a premiat câştigătorii concursului de businee case-uri

Juriul, din componenţa căruia au făcut parte reprezentanţi ai Business Class şi Philip Morris, precum şi Oxana Savciuc, şefa catedrei de marketing a ASEM au remarcat nu numai numărul impunător de lucrări, ci şi calitatea acestora. În opinia acestora, majoritatea participanţilor au dat dovadă de creativitate şi curaj, ceea ce în final a determinat juriul să acorde câteva premii speciale peste cele anunţate iniţial.
„Ne-a trebuit aproape o lună ca să analizăm lucrările participanţilor — a menţionat Ludmila Andronic, redactor-şef Business Class. S-ar părea că e cam mult pentru 20 de lucrări, dar, în realitate, cazul expus spre soluţionare era unul complicat, care implica nu numai creativitate ci şi o doză de cunoaştere a pieţei şi a legislaţiei. În plus, printre membrii juriului erau specialişti în marketing şi în comunicare, deci, involuntar, fiecare aprecia mai mult aspectul ce ţinea de meseria sa. Până la urmă, câştigători au devenit acei care au ştiut să îmbine cel mai bine aceste două aspecte importante”.
Într-un final, deţinătorul premiului mare (un notebook Sony Vaio) a fost ales în unanimitate, câştigătorul premiului II a intrat în posesia unui iPhone, iar locul trei, la decizia juriului, a fost acordat pentru doi participanţi, fiecare dintre care a câştigat câte un aparat foto Nikon. Alţi trei participanţi au fost distinşi cu premii speciale (USB-Drive 16 GB).
Premierea a avut loc într-o atmosferă caldă şi prietenească, în cadrul căreia participanţii la concurs au recunoscut că au văzut în acest concurs o modalitate de autoafirmare şi poate un argument în plus pentru viitorii lor angajatori.
„Fiind în căutarea unui loc de muncă, m-am gândit că un eventual câştig la acest concurs mi-ar oferi un plus la CV-ul meu, — a declarat Dumitru Musteaţă, câştigătorul premiului mare. La un moment dat, chiar am fost ghidat de un „interes sportiv”, deoarece informaţie despre tema oferită era cam puţină, deci am consultat multă literatură şi alte surse de informare şi doream să aflu câte am putut învăţa”.
A propos, în cel mai scurt timp, lucrările câştigătorilor vor putea fi consultate pe pagina Web a revistei www.businessclass.md
În imagini:
Premiul I (notebook)
Dumitru Musteaţă, masterand ASEM (business şi administrarea afacerii).
Premiul II (iPhone)
Tatiana Castraşan, masterandă USM (comunicare).
Premiul III (aparat foto)
Iulia Arsenii, studentă Universitarea „A.I. Cuza”, Iaşi (marketing)
Dorin Toma, IS Task Force (Departamentul comunicare).
Premii speciale (USB-Drive 16 GB)
Alexandr Cotolupenco, şeful „Studioului Saşa Serioghin”;
Andrei Vloşcinskii, manager proiecte Internet;
Vladimir Vlasenco, IMI/NOVA (marketing şi logistică).
Redacţia aduce mulţumiri şi celorlalţi participanţi la concurs: Victor Ursu, Anastasia Taburceanu, Ion Damaşcan, Elena Drăguţan, Iulia Artemieva, Natalia Popuşoi, Victoria Rudi, Viorica Radu, Maria Moiseeva, Elena Pleşcan, Rodica Ninicu, Vasile Cârlig, Elena Teleucă şi Lina Botnaru.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *