Afaceri

Cum arată marketingul secolului XXI? Află de la Grigorii Trusov!

În condiţiile schimbărilor continue şi a concurenţei constante pe piaţa afacerilor, fiecare companie recurge la variate tehnici de marketing pentru o poziţionare de succes. Dar, oare sunt aceste strategii potrivite de fiecare dată şi pe orice piaţă?

„O nouă eră a mаrketingului” prezintă viziunea secolului XXI asupra managementului campaniilor de marketing, ilustrînd modele actuale şi aplicabile pieţei autohtone cu elementele sale specifice.

Timp de 2 zile, participanţilor la training le va fi prezentată varietatea tipurilor de marketing, teorii şi metode de evaluare. Va fi analizat conceptul de branding, psihologia consumatorului, poziţia departamentului de marketing într-o companie, bugetare şi CRM. Din program nu va lipsi nici partea practică – analiza materialelor promoţionale.

De asemenea, Grigorii Trusov va propune audienţei propria metodologie de creare a brandului.

Trainingul este recomandat directorilor generali, managerilor şi personalului departamentului de marketing, agenţiilor de creaţie, branding şi publicitate.

„Vom vorbi despre instrumente de marketing care vor permite astăzi, în 2012, în ţările noastre, ce au o economie specifică, să atingeţi rezultatele pe care le doriţi.” spune menţionează dnul Trusov.

Grigorii Trusov – preşedinte al companiei de consultanţă „Kontakt-Expert”, „Omul Anului, 2009” în Rusia, autorul bestsellerului „They shall come and they shall buy”. Consultant în probleme de marketing, are o experienţă de peste 15 ani şi peste 12 ţări. Are la activ peste 450 de proiecte impelementate cu succes.

Amintim că EVENDA este prima companie de traininguri business din Republica Moldova, care lucrează în exclusivitate cu traineri internaţionali.

Mai multe detalii despre training şi companie aflaţi accesând www.evenda.md sau la telefonul (022) 93-10-96. 

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *