Actualitate

DEZASTRU TOTAL: Campania lui Călin Georgescu pe TikTok a fost plătită de PNL

Un site apropiat canalelor prin care se scurg informații ale serviciilor speciale, publică pe surse bomba anulării alegerilor: NU au fost RUȘII, ci PNL! Campania lui Călin Georgescu pe TikTok a fost plătită de PNL! Practic, IOHANNIS A MINȚIT, și nu numai pe noi ci și instituțiile străine partenere, ale statelor membre NATO și UE, ceea ce poate intra lejer la trădare de țară.

Scurgerile de informații vin cu o zi înainte de expirarea mandatului lui Iohannis și la fix înainte de termenul din 23 decembrie de la Curtea de Apel, al procesului inițiat de candidatul câștigător al primului tur al alegerilor prezidențiale și al celui de-al doilea, întrerupt ilegal, Călin Georgescu.

Culmea, bomba pică la puțin timp după ce Elon Musk a întrebat azi planeta X: Cum poate un judecător să anuleze alegerile și să nu fie considerat un DICTATOR?

„Hai, că până la urmă serviciile i-au dat lui Tolontan, ceea ce nu puteau da oficial: „ANAF a descoperit că PNL e cel care a plătit o campanie care l-a promovat masiv pe Călin Georgescu pe TikTok”. Or fi calculat că-l ajută pe Georgescu să intre în turul II cu Ciucă, după care îl bate Ciucă. Îi văd în stare de un calcul în halul ăsta de retardat.”, a comentat experimentatul jurnalist Mirel Curea pe Facebook.

Este foarte probabil ca „marii strategi” PNL, care au umplut România cu „scriitorul Ciucă” și apoi au pus maneliștii să-i dedice ode, s-au gândit că astfel îl coboară pe George Simion, fără să realizeze duritatea candidatului Călin Georgescu și reacția oamenilor simpli de pe TikTok, care au reacționat pozitiv la propunerea primită multiplicând-o exponențial.

Călin Georgescu a avut dreptate: pe el campania l-a costa 0 (zero) lei. Scânteia a dat-o o firmă britanică leneșă, pe banii PNL, care a copiat un model folosit anterior, iar poporul a făcut restul. Căile Domnului sunt necunoscute!

„Actorul statal” străin a fost așadar MAREA BRITANIE – e drept, un stat care a ales prin BREXIT să fie în afara UE, fără ca cei care au votat pentru această decizie, majoritatea britanicilor, să fie considerați „rusofili” și „putiniști”! Aviz amatorilor.

Dar despre ce este vorba mai exact? Să cităm de la sursa care rostogolește sursele, respectiv Hotnews:

„Site-ul de investigații Snoop a aflat că ANAF a încheiat în aceste zile un control care a concluzionat că „acțiunea de campanie «Echilibru și Verticalitate», de pe pe TikTok, a fost plătită din banii Partidului Național Liberal”, conform unei surse confidențiale, la curent cu rezultatul cercetării ANAF. Informația a fost confirmată pentru Snoop din discuțiile și corespondența purtată chiar cu firma Kensington Communication, care a realizat campania plătită de PNL.

  • Firma a cooptat 130 de influenceri de pe platforma FameUp, dar susține că  „forma generată de Kensington Communication a suportat unele modificări, care nu aparțin echipei noastre și nici nu avem cunoștință să fi fost solicitate de către reprezentanți ai partidului”.
  • Kensington spune că „hashtag-ul ales de compania noastră a fost #echilibrusiseriozitate, acesta fiind schimbat în platforma FameUp, fără implicarea noastră, în #echilibrusiverticalitate”. 
  • Întrebată de Snoop de ce a mai plătit cu banii PNL dacă cineva i-a modificat campania, firma nu a mai răspuns. 
  • În integralitatea ei, campania #EchilibrușiVerticalitate a fost creată pentru Călin Georgescu, se susține într-un document desecretizat al CSAT și într-un raport al organizației nonguvernamentale Expert Forum. 
  • Campania a adunat 2,4 milioane vizualizări, „unde influenceri îl descriu după un script copy-paste pe Călin Georgescu, fără a-l nominaliza, dar folosind caracterizările pe care și le face chiar el”, spune Expert Forum.
  • „Campania Echilibru și Verticalitate este identică cu campania Frate pentru Frate derulată de Federația Rusă în Ucraina”, susține unul dintre documentele de secretizate de CSAT.
  • O analiză a Snoop, realizată chiar pe brief-ul trimis redacției de către firma angajată de liberali, arată că influencerii au respectat indicațiile prestabilite de către PNL.  

130 de influenceri cooptați de compania Kensington Communication, angajată de PNL și care s-a folosit de platforma FameUp, au lansat în luna noiembrie 2024, înaintea alegerilor prezidențiale, o campanie intitulată ”Echilibru și Verticalitate”, cu haștagul  #EchilibrușiVerticalitate. 

Influencerii au primit un scenariu și au transmis într-un video, către public, calități ale unui viitor președinte, fără să-l numească. Unii influenceri au scris însă în comentariile de la video: „Călin Georgescu”, după cum au sesizat mai multe persoane, printre care și Silviu Faiăr. Iar comentariile la întreaga campanie s-au umplut de ”Votez Călin Georgescu”.”

Serviciul secret al Ministerului de Interne a înaintat către CSAT o notă în care susține că a analizat campania #EchilibrușiVerticalitate, care a fost prezentată publicului drept „campanie care viza creșterea nivelului de conștientizarea cu privire la importanța participării la vot”.

În realitate, susține documentul descretizat de CSAT în 5 decembrie, campania #EchilibrușiVerticalitate a fost una politică, făcută pentru Călin Georgescu.

„Inițiatorii au prezentat persoanelor implicate metode de evitare a detecției elementelor de conținut care nu respectă politicile platformei Tik Tok”, se notează în documentul CSAT.

Vineri, 20 decembrie, în urma întrebărilor siteului de investigații Snoop, firma Kensington, angajată de liberali, a recunoscut că această campanie a fost plătită de PNL, dar susține că a fost parte a ceea ce a lucrat „la comanda Partidului Național Liberal, o serie de brief-uri, destinate unor campanii de conștientizare a opiniei publice”.

Firma PNL susține i s-a schimbat numele campaniei, fără voia sa sau a partidului. Astfel, firma livrase numele campaniei #echilibrusiseriozitate, „acesta fiind schimbat în platforma FameUp, fără implicarea noastră, în #echilibrusiverticalitate”.

Aceeași firmă a făcut, tot pentru PNL, haștagul ”#prezidențiale2024”, care a apărut alături de ”Echilibru și verticalitate”. Cu exact aceeași platformă a fost realizată campania de Tik Tok pentru cartea președintelui PNL de la acea oră, Nicolae Ciucă.

130 de influenceri cooptați de compania Kensington Communication, angajată de PNL și care s-a folosit de platforma FameUp, au lansat în luna noiembrie 2024, înaintea alegerilor prezidențiale, o campanie intitulată ”Echilibru și Verticalitate”, cu haștagul  #EchilibrușiVerticalitate. 

Influencerii au primit un scenariu și au transmis într-un video, către public, calități ale unui viitor președinte, fără să-l numească. Unii influenceri au scris însă în comentariile de la video: „Călin Georgescu”, după cum au sesizat mai multe persoane, printre care și Silviu Faiăr. Iar comentariile la întreaga campanie s-au umplut de ”Votez Călin Georgescu”.”

Serviciul secret al Ministerului de Interne a înaintat către CSAT o notă în care susține că a analizat campania #EchilibrușiVerticalitate, care a fost prezentată publicului drept „campanie care viza creșterea nivelului de conștientizarea cu privire la importanța participării la vot”.

În realitate, susține documentul descretizat de CSAT în 5 decembrie, campania #EchilibrușiVerticalitate a fost una politică, făcută pentru Călin Georgescu.

„Inițiatorii au prezentat persoanelor implicate metode de evitare a detecției elementelor de conținut care nu respectă politicile platformei Tik Tok”, se notează în documentul CSAT.

Vineri, 20 decembrie, în urma întrebărilor siteului de investigații Snoop, firma Kensington, angajată de liberali, a recunoscut că această campanie a fost plătită de PNL, dar susține că a fost parte a ceea ce a lucrat „la comanda Partidului Național Liberal, o serie de brief-uri, destinate unor campanii de conștientizare a opiniei publice”.

Firma PNL susține i s-a schimbat numele campaniei, fără voia sa sau a partidului. Astfel, firma livrase numele campaniei #echilibrusiseriozitate, „acesta fiind schimbat în platforma FameUp, fără implicarea noastră, în #echilibrusiverticalitate”.

Aceeași firmă a făcut, tot pentru PNL, haștagul ”#prezidențiale2024”, care a apărut alături de ”Echilibru și verticalitate”. Cu exact aceeași platformă a fost realizată campania de Tik Tok pentru cartea președintelui PNL de la acea oră, Nicolae Ciucă.

În documentul CSAT nu apărea numele firmei și nici faptul că această campanie de TikTok a fost plătită de PNL. Snoop a intrat pe altă cale în posesia acestei informații. Puteți citi aici investigația publicată de Snoop.”. încheie Hotnews.

Bravo, serviciile! Oare informațiile date publicității să reprezinte un semn că începe Operațiunea Debarcarea?


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *