Economie

ING România: Rețeaua de ATM-uri și serviciul Home’Ban sunt indiponibile

"Vă informăm că astăzi, 10 septembrie, orele 13:00, sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare. Ca urmare a acestei situații tehnice neprevăzute, atât rețeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home’Bank au devenit indisponibile", se arată în comunicatul transmis AGERPRES de ING România.

Reprezentanții băncii afirmă că această problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING.

"Lucram împreună cu furnizorii sistemului afectat în regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil. Această problema tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING, care sunt în deplina siguranță. Vom informa periodic clienții cu privire la stadiul remedierii acestei situații neplăcute. Ne cerem scuze pentru toate neplăcerile create și vă asigurăm că, împreună cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratăm rezolvarea acestei probleme în regim de maximă prioritate", precizează Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank Romania, în comunicatul citat.

ING Bank oferă servicii bancare unui număr de peste 34 milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.

Sursa: Agerpres

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *