Specialiştii atenţionează moldovenii să fie precauți la shoppingul online în preajma sărbătorilor de iarnă
Specialiştii APCSP recomandă cetăţenilor care intenţionează să achiziţioneze bunuri online să se asigure că agentul economic, care vine cu oferta, furnizează informaţii clare și exhaustive despre nume, adresa geografică, telefon, adresa de e-mail, astfel încât acesta să poată fi contactat în caz de necesitate.
Agenția îndeamnă pe moldoveni să analizeze minuțios site-ul web al operatorului economic pentru a se asigura că platforma online afişează toate informaţiile despre caracteristicile produselor comercializate, precum și preţul total al acestora, inclusiv livrarea.
Ei susţin că comercianţii sunt obligaţi să ofere garanţie pentru produsele vândute şi să returneze banii timp de 14 zile dacă marfa nu corespunde aşteptărilor cumpărătorului.
Experţii de la Agenţie anunţă că cetățenii nemulţumiţi de cumpărăturile online pot solicita ajutor la telefonul consumatorului 022 74-14-64 sau direct la sediul APCSP, unde pot depune o reclamație.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!