Actualitate

Wizz Air informează pasagerii că a anulat toate zborurile din și spre Moldova din perioada 16-31 martie

Pasagerii cu rezervări afectate de această modificare vor fi informați automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicația pentru mobil. Clienții vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, iar creditul va putea fi folosit timp de 24 de luni pentru a achiziționa servicii sau produse Wizz Air. Pasagerii pot alege rambursarea banilor – care poate dura mai mult – și vor fi informați despre pașii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienții vor putea primi doar 100% din suma achitată inițial. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism – inclusiv agențiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenția de unde și-au cumpărat biletele.

Wizz Air le recomandă pasagerilor să contacteze autoritățile responsabile pentru detalii precise privind restricțiile de călătorie și pentru a le confirma eligibilitatea și condițiile de călătorie. Wizz Air le reamintește tuturor pasagerilor că sunt responsabili de a cunoaște condițiile de călătorie legate de țara de sosire înainte de călătorie.

 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *