Actualitate

Wizz Air informează pasagerii că a anulat toate zborurile din și spre Moldova din perioada 16-31 martie

Pasagerii cu rezervări afectate de această modificare vor fi informați automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicația pentru mobil. Clienții vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, iar creditul va putea fi folosit timp de 24 de luni pentru a achiziționa servicii sau produse Wizz Air. Pasagerii pot alege rambursarea banilor – care poate dura mai mult – și vor fi informați despre pașii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienții vor putea primi doar 100% din suma achitată inițial. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism – inclusiv agențiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenția de unde și-au cumpărat biletele.

Wizz Air le recomandă pasagerilor să contacteze autoritățile responsabile pentru detalii precise privind restricțiile de călătorie și pentru a le confirma eligibilitatea și condițiile de călătorie. Wizz Air le reamintește tuturor pasagerilor că sunt responsabili de a cunoaște condițiile de călătorie legate de țara de sosire înainte de călătorie.

 

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *