A dispărut misterul
După ce s-a făcut de râs anul trecut cu un filmuleț realizat parcă de un amator cu bani mulți, agenția a învățat lecția și a lansat recent un produs acceptabil. Cu siguranță, autorii s-au inspirat de la alții, mizând pe imagini panoramice filmate de la înălțime. Un minus ar fi coloana sonoră, pentru că nu s-a folosit niciun instrument popular, măcar așa unde și unde. Nu se insistă neapărat pe anumite locuri turistice consacrate. Spotul pune accent pe peisaj, pe drumuri de țară, sugerând că turismul rural ar fi cel care ar atrage străinii. Rămâne neclar care e soarta sloganului Mister. Tradiție. Ospitalitate. Cred că cineva i-a făcut și parastasul, pentru că a reușit între timp să devină o formulă ironică când stai și te uiți ce scamatorii fac zi de zi moldovenii, de la guvernanți până la șoferi. Nu știu cât de potrivit este noul slogan „Vizitați Moldova autentică”, dar, cel puțin, nu-i impunem o părere turistului. Îl lăsăm să descopere singur țara noastră…