Actualitate

Dacă întâmpini dificultăți în activitatea profesională, atunci proiectul „8 ore peste program pentru o cauză bună” este pentru tine. Condițiile sunt simple

La Tekwill voluntari specializați în marketing, comunicare, social media, fundraising, IT, copywriter, vânzări, design, resurse umane, management, implicare comunitară sau alte domenii vor rezolva problemele propuse și vor contribui la identificarea soluțiilor optime.

Profesioniști din întreaga țară își dau întâlnire la Tekwill, pe 23 martie, pentru a dona o seară din timpul lor și ceea ce au mai valoros – experiența profesională, pentru „8 ore peste program pentru o cauză bună”. Specialiștii urmează să soluționeze problemele cu care se confruntă ONG-urile, grupurile de inițiativă sau APL-urile.

Organizațiile se pot înscrie cu o cauză/proiect/inițiativă/problemă/necesitate, care poate fi soluționată timp de 8 ore de profesioniștii voluntari. Organizațiile pot trimite formularul completat, pe care îl pot găsi aici sau aici, până la data de 1 martie.

Pentru ca proiectul să fie selectat, trebuie să descrieți succint proiectul sau problema specifică cu care vă confruntați. Ulterior fiecărui proiect aprobat i se va aloca un mentor, ce va ghida și va contribui la pregătirea unui prezentări despre situația cu care se confruntă organizația. Specialiștii voluntari vor prelua toate detaliile din prezentare și pe parcursul a 8 ore, vor lucra la soluționarea problemei. 

Ce fel de proiecte pot fi consiliate și rezolvate:

# Proiecte care vor spori eficiența și vor consolida capacitățile organizatorice ale ONG-urilor, grupurilor de inițiativă sau APL-urilor;

# Inițiative care vor ajuta la acoperirea unor necesități și la dezvoltarea comunităților;

# Proiecte care vin să susțină activitatea administrației publice locale în comunitate.

Mai multe informații și exemple de probleme ce pot fi soluționate găsiți pe 8-i.md, la secțiunea cauze.

Așadar, vor fi selectate până la 10 proiecte de un juriu independent. După selecție, se va face un apel către profesioniști din diverse domenii invitându-i să contribuie la rezolvarea cauzelor selectate. Proiectele, inițiativele, problemele, provocările și necesitățile cu care se confruntă echipele înscrise vor fi prezentate experților voluntari înainte de eveniment.

Apelul pentru profesioniștii voluntari va fi deschis în perioada 02 – 17 martie 2018, accesând formularul disponibil pe platforma evenimentului www.8-i.md. Înscrierile se vor face în funcție de interesul pentru cauzele non-profit selectate, dorința de implicare pentru 8 ore peste program și expertiza pe care o dețin profesioniștii voluntari într-un anumit domeniu.

În ziua evenimentului, fiecare proiect va avea la bază o echipă formată din 4-6 voluntari cu expertiză și 1-2 reprezentanți din partea ONG-ului, grupului de inițiativă și APL-ului cu dorință și putere de implementare/executare a soluțiilor pe care profesioniștii voluntari le vor identifica. Pentru a fi eficienți, echipele lucrează cu resursele informaționale pregătite din timp de organizația beneficiară și structurate cu ajutorul unui mentor, expert în domeniul proiectului. Voluntarii cu expertiză vor folosi cele opt ore pentru a soluționa problema.

Ce fel de voluntari sunt necesari pentru „8 ore peste program pentru o cauză bună”?

Evenimentul 8i Chișinău este deschis pentru orice persoană cu o anumită experiență profesională, care dorește să ajute o organizație sau comunitate să se dezvolte și sunt specializați în următoarele domenii și nu numai: marketing, comunicare, social media, fundraising, IT, copywriting, vânzări, design artistic, resurse umane, management, relații publice, marketing online, planificare evenimente, dezvoltare web, implicare comunitară, juriști, arhitecți și altele.

Pe 23 martie cauzele selectate și voluntarii profesioniști se vor reuni la Tekwill pentru a lucra opt ore peste program pentru binele colectiv. Evenimentul se va desfășura în sesiuni de lucru, acestea fiind completate de pauze de networking, cafea si energizante, gustări delicioase, video conferințe și multă voie bună.

Evenimentul este organizat de rețeaua de absolvenți ai programelor de studii oferite de Guvernul Suedez și este susținut financiar de Institutul Suedez, Universitatea Malmö din Suedia și Ambasada Suediei în Chișinău.

Pentru orice întrebare legată de aplicare, îl puteți contacta pe Constantin Vlas, coordonatorul proiectului, la adresa contact.adim@yahoo.com sau la tel. 069860930.

Sursa: diez.md

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *