Auto

GM foloseşte Facebook şi Twitter pentru a da de clienţii nemultumiţi

General Motors a deschis un nou serviciu de relatii cu clientii prin care agentii constructorului american cauta pe retelele sociale si incearca sa ia legatura cu persoanele care scriu despre problemele aparute la masinile produse de gigantul din Detroit. Mai mult, GM doreste ca in luna aprilie sa dubleze aceste cautari prin angajarea mai multor persoane si prin achizitionarea unor tehnologii noi.

Se pare chiar ca noul serviciu "inventat" de GM da roade. Melissa Walker, un agent imobiliar din Jacksonville, a scris pe Twitter despre problemele mecanice aparute la masina
sa, un Cadillac DeVille. Un agent al acestui serviciu a luat legatura cu Melissa Walker, insa problemele masinii nu au fost rezolvate.

“Am fost foarte suprinsa. Eu nu m-am adresat celor de la GM. Nu ma asteptam sa faca ceva, insa faptul ca am primit acel telefon m-a surprins enorm”, declara americanca.

Sursa: Infoportal.ro

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *