Jurnaliştii – tari şi la bowling
Voia bună şi atmosfera concurenţială s-a făcut simţită pe tot parcursul serii. Fiecare concurent dorea să aducă echipei cât mai multe puncte pentru că miza era mare – un laptop pentru locul întâi şi două netbook-uri pentru locul doi şi trei. Echipa era alcătuită din două persoane, angajaţi ai unei instituţii media, punctele cărora au fost adunate la sfârşitul rundelor. Câştigătoarea concursului a fost echipa de la Informarket, locul doi şi trei fiind împărţit între agenţia Capital Market şi, respectiv, publicaţiei „Logos-Press”.
Aceasta nu e ultima surpriză promisă de Asociaţia Oamenilor de Afaceri din Moldova. Organizatorii au anunţat la sfârşitul concursului că vor mai organiza astfel de campionate, dar instituţiile media care au luat premiile I, II şi III nu vor mai putea lupta pentru acestea.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!