IT&C

Teleradio-Moldova, compania de manipulare a publicului

Cu o asemenea mediatizare a campaniei electorale deja putem uita de ideea unor alegeri libere si corecte la 29 iulie. In special, TV „Moldova 1” asigura protejarea informationala a clanului Voronin, lustruirea imaginii comunistilor, ascunderea realitatilor si persiflarea Opozitiei. „Mesagerul” de miercuri are nevoie de o doza mare de antidot de la Alianta „Moldova Noastra”.

Lipsa de echilibru si de conditii egale in rubrica „Alegeri 2009” – din cinci stiri despre partide, trei favorizeaza PCRM si acolitii sai pepecedisti, iar alte doua ofera o imagine negativa a Opozitiei. Antidot: In campanie, de fapt, participa zece partide, iar legislatia obliga „Moldova 1” sa le ofere tuturor conditii egale, dar aici, in afara de campania electorala in favoarea comunistilor, nu se vede nimic. Reportajul despre cele cinci conditii puse de Voronin e prezentat cu multa ardoare la „Mesager”. Antidot: Promisiunile facute anterior de Voronin partidelor care l-au votat in 2005 au fost tot de el calcate in picioare. Cei de la „Mesager” nici nu au incercat sa ofere dreptul la replica Opozitiei, asa cum ar fi trebuit sa o faca o televiziune corecta si, mai ales, publica. Opozitia a pus preconditii inca dupa alegerile din 5 aprilie, pe care Voronin le-a ignorat, si este vorba de cerinte continute in rezolutiile Parlamentului European, nu de inventii ale stabului comunist, care a intrat in panica de teama ca va pierde aceste alegeri.

Exportul de productie agricola s-a majorat, iar cei de la „Moldova-Vin” au plecat la Moscova pentru a remedia problemele cu exportul de vin, aflam de la „Mesager”. Antidot: Da, exportul s-a majorat, dar numai cu cateva procente, in conditiile unei recolte de anul trecut, care a fost mai mare cu circa 50%. Iar preturile si, respectiv, veniturile au scazut. Dar ce fac taranii cu restul roadelor? Acestea mucezesc prim hambare din cauza lipsei de politici ale statului pentru protejarea producatorului autohton si de sustinere a exportatorilor. Companiile vinicole, in general, sunt in criza totala, una a si falimentat, iar producatorii de struguri nu stiu daca vor putea vinde productia anul acesta, caci n-a fost vandut inca vinul de anul trecut. Aceasta este adevarata situatie din domeniul agriculturii, pe care „Moldova 1” o ascunde pentru a convinge oamenii sa mai voteze o data comunistii.
Iata de ce, Alianta „Moldova Noastra” considera necesar acest „antidot” impotriva minciunii si dezinformarii comuniste, iar daca cetatenii vor alege sa nu mai fie amagiti, sa fie ei stapani in propria casa si in propria tara, atunci si TRM va fi pusa sa lucreze pentru oameni si pentru adevar.

PP

 

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *