Brandurile locale s-au reunit într-un spațiu comercial
În incinta Centrului Comercial Zorile, 17 companii locale specializate în producerea vestimentației și încălțămintei și-au deschis buticuri unde pot să-și comercializeze produsele.
Ambasadorul SUA William H. Moser a vizitat Platforma Comercială „Zorile” (foto: moldova.usembassy.gov)
Ne-am obișnuit să credem că în Republica Moldova cetățenii nu pot să cumpere decât produse importate, de origine îndoielnică. În ultimii ani însă, mai multe companii moldovenești au lansat branduri proprii care au devenit o marcă a calității. Dar o mare parte din cetățeni nu le cunosc prea bine. Din acest motiv, compania Zorile SA, în parteneriat cu Agenția SUA pentru Dezvoltare, a lansat pe 6 decembrie Platforma Comercială „Din inimă – casa comună a brandurilor”, creată cu scopul de a oferi posibilități de dezvoltare companiilor autohtone. La evenimentul oficial au fost prezenți prim-ministrul Vlad Filat, ministrul Economiei Valeriu Lazăr și ambasadorul SUA William H. Moser. „Mai bine de un an, de când mă aflu aici, eu și soția mea Mary, am încercat să susținem industria modei din Republica Moldova. Prin deschiderea acestei platforme comerciale, cumpărătorii vor înțelege că produsele moldovenești nu sunt mai proaste decât cele importate”, a declarat ambasadorul. În cadrul platformei „Din inimă”, acestea vor putea reduce cheltuielile de promovare și gestiunea proceselor de vânzare. „Noi am distrus stereotipurile cumpărătorilor și am demonstrat că a purta produse moldovenești este un motiv de mândrie”, a declarat directorul comercial Ponti, Natalia Coșulean.
La Centrul Comercial Zorile se regăsesc brandurile: Ionel, Floare, Tigghina, Lia Fia, Maxikids, Magvi, Lenicris, Miss Vivien, Bombonici, Ju Bijoux, Zorile, Ponti, Cristina, Vitalie Burlacu, Arillu, Vistline și Ravetti.
Timpul.md (I.M.)