Astăzi 16 Iunie 2021, Miercuri - Ultima actualizare la ora 08:46
babasının taş gibi bir kadını bulup evlenmeye karar vermesi porno ve onu bir de kendi yaşadıkları eve getirmesi sonucunda mobil porno hayalini kurduğu seksi kadının üvey annesi gibi sex hikayeleri olduğunu fark eden genç adam seks tecrübesinin ve üst sex izle seviye olduğu dışarıdan bakıldığında çok net şekilde porno seyret belli olan üvey annesini hayal edip 31 çekerek düşlerken porno izle odanın oradan geçen mature üvey oğlunu görür Odaya hd porno gelip sikini kimin için kaldırdığını soran üvey annesiyle porno farkında olmadan yakınlaşan genç adam boşalmak mobil porno izle için olgun bir kadının hayallerini kurduğunu söyleyince mature porno izle sikini eline alıp amına sokmadan çıplak şekilde üzerine çıktı
Abonamente

ROMÂNIA 22 Iunie 2020, ora 13:52

FOTO / Cum arată trenul diesel produs la Pașcani, cum a fost construit și câteva specificații tehnice

Marime Font

La final de 2019 pasionații de trenuri au fotografiat în București, pe Valea Prahovei sau pe magistralele spre Moldova un automotor diesel alb fabricat la Pașcani. Rar putem vedea un tren nou pe liniile românești, iar în articol puteți citi despre ce viteză prinde trenul, de când se lucrează la el și când l-am putea vedea plin cu călători. Nu sunt multe locurile din România unde se produce material rulant feroviar: la Craiova se fac trenuri electrice și locomotive, la Arad se construiesc vagoane, iar la Pașcani se repară vagoane și se lucrează la aceste automotoare diesel.

Automotorul diesel este produs de Electroputere VFU Pașcani, este destinat transportului pe distanțe medii cu viteză maximă de 120 km/h și este alcătuit din trei vagoane (vagon motor + vagon remorcă+ vagon motor). Pot călători în total 164 de pasageri (142 la clasa a 2-a și 22 la clasa 1), iar trenul are 60 de metri lungime.

Doar 40% din rețeaua feroviară românească este electrificată, iar după 1989 nu s-a mai continuat cu electrificarea, astfel că trenurile diesel sunt încă de bază chiar și pe unele magistrale importante.


Proiectul trenului de la Pașcani a început în 2011 - 2012, atunci s-a decis construirea unui DMU (Diesel Multiple Unit), iar materialele au început să sosească în 2013-2014 pentru construirea acestui prim prototip. O mare parte dintre componente vin de la companii cunoscute din Europa, iar designul exterior și cel al cabinei au fost realizate la Pașcani.

Trenul a ajuns la Făurei în octombrie 2019, iar testele de la Predeal s-au făcut în decembrie 2019. Trenul a rulat și cu 120 km/h între Pașcani și București. Automotorul are și sistem electronic de informare a călătorilor, dar și sistem de numărare a lor, pentru a monitoriza constant gradul de ocupare.

Automotorul a atins 143 km/h în testele făcute în poligonul de la Făurei unde trenul a parcurs peste 5.000 km. Au fost făcute teste și spre Predeal, pentru a se vedea dacă trenul pornește în condiții optime la altitudine mai mare (1.000 de metri) și s-au făcut și teste cu trenul gol, dar și cu trenul încărcat cu saci de nisip, pentru a simula situația când trenul este foarte plin (și deci greu).

Sursa de putere este asigurată de două motoare diesel tip ,,MTU”, având o putere de câte 390 kW/motor, acestea fiind montate împreună cu transmisia și serviciile auxiliare în două module ,,POWER-PACK”. Compunerea automotorului rămâne fixă în exploatare. Automotorul tip DMU se poate descompune în unitățile componente doar în atelierele de întreținere reparații specializate.

Încă nu au fost finalizate testele pentru omologare. Direcția tehnică a companiei estimează că mai durează 2-3 luni până la finalizare. Automotorul va fi disponibil după obținerea certificatului de omologare.

Producția de serie va începe odată cu semnarea unui contract de vânzare. La aceasta dată, ca perspectivă, se are în vedere piața României, flota de vehicule feroviare fiind în stare critică și se au în vedere achiziții prin fonduri europene. Deocamdată NU există însă un contract ferm în acest sens.

Compania NU a comunicat un preț de listă pentru tren, dar în general prețurile pornesc de la 4-5 milioane euro pentru astfel de automotoare.

 


Electroputere VFU Pașcani a avut afaceri de 86,9 milioane lei în 2019 (puțin mai mici decât în 2018), aproape trei sferturi fiind generate de activitățile feroviare (reproiectarea, reconstrucția și modernizarea vehiculelor feroviare). Profitul net a fost de 6,75 milioane lei, de peste două ori mai mare decât în 2018. Numărul mediu de angajați a fost de 509, conform datelor de pe site-ul Ministerului Finanțelor.

Compania repară și vagoane pentru CFR Călători, a modernizat și trenuri pentru Republica Moldova și construiește și tramvaie.

Compania a fost privatizată în 2004 și face parte din grupul Grampet. În 2013, ”Remar” a devenit ”Electroputere VFU Pașcani”,

Din cauza pandemiei, activitatea companiei a fost redusă semnificativ din martie, iar pentru personalul ce a fost activ s-au luat măsuri pentru evitarea îmbolnăvirii (regulament intern cu privire la distanțarea fizică și dezinfectie, echipament și materiale de protecție, acces în fabrică prin tunel de dezinfecție). 


economie.hotnews.ro

 Urmărește știrile Timpul.md pe Telegram
blog comments powered by Disqus

Din aceeaşi secţiune

Cele mai noi ştiri de azi

Cultură 16 Iunie 2021, ora: 07:32

13 ani de infern pentru populația RSSM (1940-1941 si 1944-1956)

13 ani de infern pentru populația RSSM (1940-1941 si 1944-1956)

Desecretizarea fondurilor Arhivei Ministerului Afacerilor Interne al R. Moldova ofera cercetatorilor posibilitatea realizarii unei reconstituiri cat mai fidele a multiplelor aspecte ale istoriei regimului totalitar comunist, insuficient sau deloc elucidate in istoriografia noastra. Regimul...

( ) Citeşte tot articolul

Moldova 16 Iunie 2021, ora: 04:55

ALERTĂ. Planul lui Usatîi după alianța cu PAS sau Dodon: să dea afară toți funcționarii care au cetățenia română

ALERTĂ. Planul lui Usatîi după alianța cu PAS sau Dodon: să dea afară toți funcționarii care au cetățenia română

 Blocul Electoral „Renato Usatîi” cu viziuni pro-rusești și anti-românești s-a lansat în campania electorală. Primul de pe lista candidaților, Renato Usatîi a anunțat prioritățile echipei sale în viitorul Parlament. Printre acestea se...

( ) Citeşte tot articolul

Politică 16 Iunie 2021, ora: 03:27

ARGUMENTE PENTRU UNIRE - SITUAȚIA GEOPOLITICĂ

ARGUMENTE PENTRU UNIRE - SITUAȚIA GEOPOLITICĂ

Aud multe voci, în această campanie electorală, care pretind că alegerile pe criterii geopolitice în Basarabia sunt o pistă falsă, înșelătoare. Că mai întâi să ne rezolvăm lucrurile în ograda noastră, apoi vom avea timp să ne jucăm și de-a Estul...

( ) Citeşte tot articolul

Actualitate 16 Iunie 2021, ora: 01:54

R. Moldova se poate integra în UE doar dacă își asumă identitatea românească și limba română

R. Moldova se poate integra în UE doar dacă își asumă identitatea românească și limba română

Integrarea R. Moldova în UE poate avea loc doar dacă moldovenii își vor asuma integral identitatea românească (cel de-al doilea stat românesc) și limba română ca limbă oficială. Un prim pas, anume în acest sens, a fost făcut prin semnarea...

( ) Citeşte tot articolul

Istorie 16 Iunie 2021, ora: 01:45

Cel mai de temut instrument al lui Stalin împotriva propriului popor. Cum a făcut milioane de victime

Cel mai de temut instrument al lui Stalin împotriva propriului popor. Cum a făcut milioane de victime

Cea mai cumplită armă a lui Stalin îndreptată împotriva inamicilor politici a fost poliţia secretă rusească. Cu ajutorul ei, liderul sovietic a fost capabil să-şi îndepărteze şi compromită toţi opozanţii, să ţină în frâu populaţia, să semene teroare...

( ) Citeşte tot articolul

Actualitate 16 Iunie 2021, ora: 01:32

Agresivitatea nu reflectă înțelepciune spune Igor Dodon, după ce i-a amenințat pe cei din AUR că le „va da la BOT”

Agresivitatea nu reflectă înțelepciune spune Igor Dodon, după ce i-a amenințat pe cei din AUR că le „va da la BOT”

Kuliokarul de la Sadova insinuează că persoanele agresive ar fi lipsite de înțelpciune. Salutăm autocritica fostului Președinte.

( ) Citeşte tot articolul

Actualitate 16 Iunie 2021, ora: 00:13

AUDIO SCANDALOS / Dodon ar fi COMPLOTAT cu Ceban despre scoaterea lui Năstase din cursa pentru Primărie

AUDIO SCANDALOS / Dodon ar fi COMPLOTAT cu Ceban despre scoaterea lui Năstase din cursa pentru Primărie Foto: simbol

Igor Dodon și Ivan Ceban, ar fi discutat despre "un variant": anularea alegerilor locale ale primarului de Chișinău, unde Andrei Năstase ieșise câștigător. Procuratura generală - tace. CNA - tace. Justiția controlată de regim - apără hoții.

( ) Citeşte tot articolul
Current tier / breakpoint: xs sm md lg xl (= visible only on this breakpoint)

.hidden-xs-down .hidden-sm-down .hidden-md-down .hidden-lg-down

.hidden-xs-up .hidden-sm-up .hidden-md-up .hidden-lg-up .hidden-xl

.hidden-xs (only) .hidden-sm (only) .hidden-md (only) .hidden-lg (only) .hidden-xl (only)